Model


Al CSAPG disposem d'una política de qualitat i seguretat que es basa en els següents eixos:

  • La millora contínua de l'atenció
  • La seguretat del pacient
  • La racionalització dels recursos per tenir un sistema sostenible
  • L'actuació responsable amb el medi ambient
  • La satisfacció de les necessitats de les persones usuàries
  • La satisfacció de les necessitats i expectatives dels professionals



Avaluació del compliment dels objectius marcats pel 2022
 


Incrementar la percepció de satisfacció de les persones usuàries respecte les línies assistencials
 

A partir de les enquestes de satisfacció que realitzem a les persones usuàries del CSAPG, durant el 2022 hem assolit una satisfacció global de 8,2.
 


Gestionar i desplegar el Pla de Seguretat de Pacients 2022
 
  • Manteniment de la certificació ISO 9001:2015

Durant el 2022 s’ha mantingut la certificació ISO 9001:2015 a la Unitat de Diàlisi i als Serveis de Farmàcia de l’HRSC i l’HCAP. 
 

  • Nou quadre de comandament de Qualitat

S’ha posat en marxa un nou quadre de comandament de Qualitat que incorpora tots aquells indicadors de qualitat i seguretat del pacient que es recullen mitjançant observació directa. 
 

  • Anàlisi i millora de processos

S'ha treballat en l'anàlisi i millora dels següents processos:

  • Disseny de la nova Unitat de Diàlisi a l'Hospital Comarcal de l'Alt Penedès incorporant l'experiència del pacient.
  • Gestió del procés d'hospitalització a la Unitat 1 sociosanitària de l'Hospital Residència Sant Camil.
  • Qualitat de la prescripció de fàrmacs.
  • Plan for every patient a Urologia i a Cures Pal·liatives.
  • Altes abans de les 12h a Cirurgia i a Medicina Interna.
  • Gestió de la facturació no CatSalut.
  • Gestió de la qualitat en les àrees del CSAPG:
    • Blocs Quirúrgics
    • Àrea Mèdica
    • Àrea de Cirurgia
    • Urgències
Anar a l'inici