Sol·licitar documentació clínica
IMPORTANT: Els informes clínics d'urgències, ingressos i atenció ambulatòria, així com el resultat de les anàlisis clíniques i proves realitzades es poden consultar de forma immediata a la La Meva Salut.
Per sol·licitar i recollir documentació clínica al vostre centre podeu fer servir dos canals diferents:
- Presencial: a Admissions/Informació del vostre centre de 8 a 20 h.
- Per correu electrònic:
- A l’Hospital Comarcal de l’Alt Penedès: atenciociutadahcap(ELIMINAR)@csapg.cat
- A l’Hospital Residència Sant Camil: arxiuhrsc(ELIMINAR)@csapg.cat
- A l’Hospital Sant Antoni Abat: atenciousuarihsaa(ELIMINAR)@csapg.cat
- Al Centre de Rehabilitació: atenciousuarihsaa(ELIMINAR)@csapg.cat
Documents que cal presentar:
En el cas de ser el titular: DNI o passaport original del titular.
En el cas de no ser el titular: Autorització signada pel titular. DNI o passaport original del titular. DNI o passaport original de la persona autoritzada.
En el cas de defunció del titular: Llibre de família original o fotocòpia compulsada, o altre document original que acrediti la relació entre la persona difunta i la persona sol·licitant. DNI o passaport original del sol·licitant.
Qui pot demanar la documentació:
El mateix pacient o el seu representant legal identificat amb el DNI o passaport original.
En els casos de menors d'edat (menor de 16 anys) o persones incapacitades legalment, els pares o tutors legals que ho acreditin.
Persones autoritzades pel pacient, identificats amb una autorització escrita, el DNI i el del pacient.
En el cas de difunts, s'entregarà documentació als familiars de línia directa (pares, fills o cònjuge) identificats amb el llibre de família i DNI, o als hereus legals que així ho acreditin amb el testament. Si el pacient ha mort fora de l'Hospital, caldrà presentar el certificat de defunció.