Qualitat
Accessibilitat
Acumulada 2023 – Mitja Catalunya 66,2%
Territori | Menys de 48 hores | Menys de 5 dies | Menys de 10 dies |
---|---|---|---|
Catalunya | 42 | 59,7 | 75,1 |
Regió Sanitària MetroSud | 43 | 59 | 73,4 |
CAPI Baix-a-Mar | 59,2 | 85,7 | 95,2 |
Satisfacció
Dins del marc del Pla d'Enquestes de Percepció, Experiència i Satisfacció d'usuaris del Servei Català de la Salut (PLAENSA), el CAPI Baix-a-Mar ha obtingut uns bons resultats de satisfacció que han superat en positiu les dades obtingudes en la mateixa enquesta l'any 2022 i superant la mitjana de Catalunya.
En relació amb els agraïments rebuts al centre l’any 2023, se n’han comptabilitzat 4. Pel que fa a les reclamacions, s’han rebut un total de 43, que es poden dividir en la seva tipologia:
Reclamacions
Confusió per la informació rebuda | 5 |
Desacord amb l’organització i/o tràmits | 24 |
Desacord amb l’assistència i/o tractament | 9 |
Tracte | 5 |