Qualitat


Accessibilitat

Acumulada 2023 – Mitja Catalunya 66,2%

Territori Menys de 48 hores Menys de 5 dies Menys de 10 dies
Catalunya 42 59,7 75,1
Regió Sanitària MetroSud 43 59 73,4
CAPI Baix-a-Mar 59,2 85,7 95,2


Satisfacció

Dins del marc del Pla d'Enquestes de Percepció, Experiència i Satisfacció d'usuaris del Servei Català de la Salut (PLAENSA), el CAPI Baix-a-Mar ha obtingut uns bons resultats de satisfacció que han superat en positiu les dades obtingudes en la mateixa enquesta l'any 2022 i superant la mitjana de Catalunya.

En relació amb els agraïments rebuts al centre l’any 2023, se n’han comptabilitzat 4. Pel que fa a les reclamacions, s’han rebut un total de 43, que es poden dividir en la seva tipologia:

Reclamacions

Confusió per la informació rebuda 5
Desacord amb l’organització i/o tràmits 24
Desacord amb l’assistència i/o tractament 9
Tracte 5
Anar a l'inici