Model
Al CSAPG disposem d'una política de qualitat i seguretat que es basa en els següents eixos:
- La millora contínua de l'atenció
- La seguretat del pacient
- La racionalització dels recursos per tenir un sistema sostenible
- L'actuació responsable amb el medi ambient
- La satisfacció de les necessitats de les persones usuàries
- La satisfacció de les necessitats i expectatives dels professionals
Avaluació del compliment dels objectius marcats pel 2022
Incrementar la percepció de satisfacció de les persones usuàries respecte les línies assistencials |
---|
A partir de les enquestes de satisfacció que realitzem a les persones usuàries del CSAPG, durant el 2022 hem assolit una satisfacció global de 8,2.
Gestionar i desplegar el Pla de Seguretat de Pacients 2022 |
---|
- Manteniment de la certificació ISO 9001:2015
Durant el 2022 s’ha mantingut la certificació ISO 9001:2015 a la Unitat de Diàlisi i als Serveis de Farmàcia de l’HRSC i l’HCAP.
- Nou quadre de comandament de Qualitat
S’ha posat en marxa un nou quadre de comandament de Qualitat que incorpora tots aquells indicadors de qualitat i seguretat del pacient que es recullen mitjançant observació directa.
- Anàlisi i millora de processos
S'ha treballat en l'anàlisi i millora dels següents processos:
- Disseny de la nova Unitat de Diàlisi a l'Hospital Comarcal de l'Alt Penedès incorporant l'experiència del pacient.
- Gestió del procés d'hospitalització a la Unitat 1 sociosanitària de l'Hospital Residència Sant Camil.
- Qualitat de la prescripció de fàrmacs.
- Plan for every patient a Urologia i a Cures Pal·liatives.
- Altes abans de les 12h a Cirurgia i a Medicina Interna.
- Gestió de la facturació no CatSalut.
- Gestió de la qualitat en les àrees del CSAPG:
- Blocs Quirúrgics
- Àrea Mèdica
- Àrea de Cirurgia
- Urgències