El projecte de musicoteràpia del CSAPG rep una donació solidària en la jornada Espai Dona 2025
| CSAPG

En el marc del Dia Internacional de les Dones, el col·lectiu Dones d'Empresa de la Federació Empresarial del Gran Penedès i les CAVAWomen de la Confraria del cava, van organitzar la jornada solidària Espai Dona 2025, un esdeveniment impulsat amb l'objectiu de donar visibilitat a iniciatives amb labor humanitària. L'acte va tenir lloc ahir 6 de març a l'espai de Mas Llagostera, a La Bisbal del Penedès.
Durant la jornada, la Dra. Helena Camell, directora d'Atenció Intermèdia del CSAPG, va presentar el projecte de musicoteràpia del CSAPG, el qual va rebre una donació solidària en un sorteig que es va realitzar al final de l'acte.
La musicoteràpia és una iniciativa liderada al CSAPG per la Sra. Rochsane Taghikhani, musicoterapeuta, juntament amb la Dra. Helena Camell. L'objectiu del projecte és que els pacients puguin utilitzar la música com a mitjà de comunicació per incidir en el seu estat emocional i promoure el seu propi benestar. La musicoteràpia està integrada com una activitat dins del projecte d'innovació "Demència Atenció 360", impulsat per donar resposta sanitària i comunitària als pacients amb demència i els seus cuidadors.
Durant la jornada també es va presentar el projecte "Dones amb Memòria" de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.
La Dra. Olga Farré, gerent del CSAPG, la Dra. Glòria Torras, directora de Docència, Recerca i Innovació del CSAPG, i el Sr. Roc Fages, cap d'Innovació del CSAPG, també van assistir a l'esdeveniment.